معتبرترین کارشناسی خودرودرتهران

معتبرترین کارشناسی خودرودرتهران
فهرست مطالب …

مجموعه کارشناسی رنگ وفنی خودرو مهندس  صمد عبادی، نامی پرافتخارو پر آوازه در حوزه تشخیص رنگ و کارشناسی فنی خودروهای لوکس وسوپر لوکس در صادقیه و غرب تهران، با تجربه و دقت بالا در این زمینه  و حیطه پر مسعولیت کاری شناخته می‌شود. مهندس صمد عبادی با بیش از 10 سال سابقه و تاسیس اولین مجموعه اتاق نور در سال۱۳۹۱درتهران در خدمات تشخیص رنگ و کارشناسی خودرو و همچنین خدمات خودرویی همچون خدمان PDR و لیسه کاری و همچنین دو شعبه فعال، به عنوان یکی از بهترین کارشناسان درایران در این حوزه شناخته می‌شود.

تخصص و تجربه مهندس صمد عبادی در تحلیل و تشخیص دقیق رنگ خودروهای لوکس و سوپرلوکس زبانزد شهروندان لوکس سوار در ایران هستند مجموعه کارشناسی عبادی او را به یک منبع اعتماد برای مشتریان در صادقیه تبدیل کرده است. ایشان با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های فوق پیشرفته و تجهیزات حدودی به‌روز، به مشتریان خود خدماتی با کیفیت و مطمئن ارائه می‌دهند.

مهندس صمد عبادی به عنوان یک استاد در تشخیص رنگ و کارشناس مکانیک خودرو، اطمینان حاصل می‌کند که هر مشتری با بهترین خدمات و مشاوره‌های فنی مناسب به راحتی به نتیجه دلخواه خود دست یابد. اعتماد مشتریان به این کارشناس خودرو، نتیجه دقت و پیشینه‌ی بی‌نظیر او در زمینه تشخیص و تعمیر رنگ خودروهاست.

با انتخاب مجموعه کارشناسی جهت دریافت خدمات کارشناسی صفرتا صد خودرو  مهندس صمد عبادی به عنوان بهترین و معتبرترین اتاق نور ایزوله کارشناسی خودرو در صادقیه، و همچون غرب تهران  شما از تجربه‌ای به‌یادماندنی و خدمات با کیفیت بالا برخوردار خواهید شد.

 

#تشخیص رنگ خودرو

#تشخیص رنگ درمحل

کارشناسی خودروعبادی

#کارشناسی فنی خودرودرغرب تهران

بهترین کارشناسی درصادقیه

 

شماره تماس:

۰۹۱۲۵۵۶۶۸۳۷

۰۹۱۲۸۴۶۸۵۷۰

۰۹۱۵۵۵۹۵۲۰۷

آدرس:

تهران – فلکه دوم صادقیه – سازمان آب غربی – پلاک 364

اینستاگرام:

dordanehcarr

 


این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید