کارشناسی خودروهای لوکس درتهران

کارشناسی خودروهای لوکس درتهران
فهرست مطالب …


قصد دارید خودرو لوکس معامله کنید؟ مدل خاصی را پسندیده اید ولی از سلامت موتوری و بدنه و شاسی آن اطمینان خاطر ندارید؟ فروشنده، از روی آگهی آشناییت پیدا کرده اید و آشنا نیست و اطمینانی به گفته های مالک خودرودرسالمت بودن خودرو ندارید؟ جای هیچگونه دغدغه ای دیگر نیست، روی خدمات باکیفیت مجموعه کارشناسی رنگ وفنی خودروصمدعبادی حساب کنید. کارشناسان با تجربه و دیرینه محموعه خدماتی عبادی با بررسی خودروهای لوکس و خودروهای سوپر لوکس ووارداتی متعددی مانند بنز، هیوندا و کیا .پورشه.میباخ.تویوتا.بی ام و. بهترین مشاوره های تخصصی خرید را به شما ارائه می کنند.

از آنجا که بسیاری از قطعات موتورخودرو، و قطعات گیربکس خودروهای لوکس و، بدنه و لوازمات مصرفی خودروهای وارداتی و خارجی با مشکل و با هزیینه های تعمیر و هزیینه های خرید ادوات بسیار بالا یافت میشود، در انتخاب اتومبیل های وارداتی و خارجی دست دوم که قصد خرید آن را دارید دقت  بسیاربالا داشته باشید. زیرا خرید اتومبیل‌کارکرده خارجی فرسوده خرج وهزینه های سنگینی را شما بعدها باید متحمل شوید!

از زمانیکه خودروهای وارداتی مدل بالا ولوکس کمتری در کشورمان وجود دارد، اگر علاقه به خرید خودروهای خارجی دارید حتما با بررسی کامل خودرو از تمامی جوانب  و تایید مراکز کارشناسی خودرومعتبر که مجوزهای لازم را از اتاق اصناف استان و مدارک بین الملی معتبر دارند خرید انجام بدهید. اتومبیل ها لوکس با تصادف و ضربه به شاسی ها و سینی ها و ستون های افت قیمت نسبتا بالایی خواهند کرد. کارشناسان مجموعه عبادی با بررسی تمامی نقاط ماشین های وارداتی  بهترین ومقبول ترین قیمت و ارزش خرید را به شما اعلام مینماییند. با انتخاب مرکز کارشناسی خودرو عبادی از خرید خودروهای لوکس و سوپر لوکس وارداتی خود رانندگی با کیفیت بالا لذت ببرید.

درمجموعه کارشناسی عبادی تمامی خدمات با ضمانت نامه کتبی خدمت مشتریان اراعه میشود و درصورت خدمات بی کیفیت و یاحتی کم کیفیت خسارت۱۰۰درصدی مشتریان ضریان دیده را تمام وکمال درلحظه پرداخت میناید

که در۱۰سال اخیر خطای انسانی مجموعه کارشناسی رنگ وفنی خودروعبادی نزدیک به۰/۵درصد بوده است مه این عمر باعث زبانزد شدن شهروندان تهرانی و مشتریان خودروهایی لوکس که قصد خرید خودرو را دارند کرده است.

درمجموعه عبادی علاوه بر کارشناسی رنگ وفنی خودرو خدماتی همچو تنظیم قولنامه انجام میگردد این عمر صرفااجهت حال مشتریان میباشد زیر امروزه معاملات بیشتر از۲۰۰میلیون تومان درکشورما انهم بخصوص در معاملات خودروهای میلیاردی نیازمند قرارداد رسمی همراه با مهر و شواهد معتبر نیازدارد.تا برای رفع اتهام پولشویی مدارک و قرارداد و یا مبایعه نامه رسمی بردست داشته باشید تا کارتان با سرعت در بانکها انجام گردد

 

 


این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

گفتگوها

دیدگاهتان را بنویسید