روش تشخیص واقعی بودن کیلومترخودرو

روش تشخیص واقعی بودن کیلومترخودرو

امروز افراد سودجو برای بهرمند شدن سود بیشتر دست ب کارهای همچو دستکاری کردن مسافت پیموده شده واقعی خودرو میکنند که تشخیص این عمر توسط اکثر کیلومترسازان انجام میشود و هزیینه آن بستگی ب نوع خودرو ومدل آن بستگی دارد و هزیینه آن در دو نوع تفسیر میشود

۱:کم کردن کیلومتر از پشت کیلومتر

۲:کم کردن کیلومتر از حافظه کامپیوتر خودرو ایسیودخودرو

که هزیینه اصلاح کیلومتر از پشت کیلومتر ارزان تر و ب راحتی با تست دیاگ قابل تشخیص است.ولی اگر اصلاح کیلومتر از ایسیو وکامپیوتر خودرو انجام گردد.تشخیص آن بسیار دشوار و نیازمند کارشناسان حرفه ای و پر تجربه دارد درمجموعه کارشناسی خودرو صمدعبادی دربخش کارشناسی فنی خودرو کارشناسان تمامی تجربه خود را در اختیار مشتریان مجموعه کارشناسی عبادی قرار میدهند و با بررسی های کامل وبا بررسی مواردی و فاکتور هایی همچون

بازدید دیسک خودرو

بازدید جرم داخل موتور

بازدید کابین بخصوص نشیمنگاه

بازدید دکمه های داخل کابین.

و در نهایت ایتم اصلی بازدید پیچ مادر کیلومتر و پیچ مادر ایسیو خودرو

کیلومتر واقعی خودرو را تخمین و ب مشتریان نظریه خودرا کتبا ب مشتریان اراعه میکنند!

     مجازات کم کردن کیلومترخودروچیست؟

بنا به گفته مقامات قضایی، مطابق ماده ۷۲۴ از کتاب پنجم قانون مجازات اسلامی مصوب سال ۱۳۷۵: دستکاری کیلومتر برای نشان دادن سرعت کمتر، یا قطع کامل کیلومتر شمار به صورت عمدی، برای اولین بار حبس از ۱۰ روز تا ۲ ماه، و در صورت تکرار، میزان حبس از ۲ ماه تا ۶ ماه افزایش می یابد.

  راهکارتشخیص کیلومترخودرودستکاری شده!!!

 

اما در بعضی از ماشین‌های امروزی  و جدید کیلومتر کارکرد خودرو علاوه بر اینکه در کیلومتر شما ثبت می‌شود در سیستم کامپیوتر و ایسیو خودرو نیز ذخیره می‌شود. در این صورت تغییر کارکرد خودرو و حتی تشخیص دستکاری کیلومتر برای یک فرد عادی سخت‌تر و گاهی غیرقابل تشخیص می‌شود و این کار باید این کار توسط کارشناسان خبره فنی خودروانجام بگیرد.

مجموعه کارشناسی عبادی تمامی خودروهایی که جهت کارشناسی فنی مراجعه میکنند بصورت علمی و تجربی صدرصد تشخیص درست انجام میدهند و نظر نهایی خود با دلایل مکتوب مینماییند و تقدیم مشتریان میکنند

در خودروها کارکرد  و دست دومو قدیمی خودرو موجب اثرگذاشتن بر روی دنده، دور فرمان، پدالها و…. می‌شود که البته تمام این موارد به راحتی توسط یک دلال خبره قابل تعویض است. اگر خود دستی بر آتش دارید خودتان، در غیر اینصورت با استفاده از کارشناسی خودرو دو مورد را که معمولا توسط دلالان تعویض نمی‌شود، چک کنید:

جرم رادیاتور خودرو برای خودروهای با کارکرد بالا

دیسک ترمز برای خودروهای با کارکرد پایین دیسک ترمز معمولاا بالای۱۰۰هزار کیلومتر لبه میندازد به طور مثال خودرو۶۰هزار کارکرد نباید دیسک ترمزها لبه انداخته باشد در صورت مشاهده باید به مراکز کارشناسی عبادی مراجعه نمایید و کارشناسان ما با بررسی ایتم ها بصورت دیاگ و تجربی. اعلام نظریه مینماییند تا خیال شما راحت شود

فواصل موجود در رادیاتور خودرو در گذر زمان و بر اثر برخورد هوا، حشرات، گرد و غبار و … اندکی افزایش می‌یابد و هر چقدر که این فواصل بیشتر باشد نشان از کارکرد بالای خودرو دارد. اگر رادیاتور خودرویی را چک نموده و متوجه فاصله‌های غیرمنطقی گردید باید به احتمال زیاد کیلومترشمار آن دستکاری شده است. شایان ذکر است از آنجا که رادیاتور خودرو تقریبا هر ۱۵۰ هزار کیلومتر تعویض می‌گردد، تعویض زودتر آن نیز محل سوال بوده و باید به هنگام خرید خودرو به این موضوع توجه نمود.

چک کردن دیسک ترمز بیشتر برای خودروهای با کارکرد کم قابل استفاده است. دیسکی که حدودا بالای ۹۰تا ۱۰۰هزار کیلومتر کار کرده است دارای لبه‌های تیزی خواهد بود ولیکن برای کیلومتراژ پایین نظیر ۲۰، ۳۰ و ۴۰ هزار کیلومتر، وجود تیزی در لبه دیسک امری کاملا غیرعادی بوده و حکایت از دستکاری شدن کیلومتراژ خودرو دارد. نکته حایز اهمیت آن است که قبل از لمس دیسک، از خنک بودن آن اطمینان حاصل کنید.

 

#کارشناسی خودرو صمدعبادی دراباذر

#تشخیص رنگ در پونک

#تشخیص رنگ عبادی درغرب تهران

#کارشناسی عبادی در بلوار فردوس

#تشخیص رنگ خودرو درجنت آباد

#تشخیص رنگ خودرو در آزادی

#تشخیص رنگ خودرو درطرشت

#کارشناسی رنگ وفنی خودرو در غرب تهران

#کارشناسی خودرو درغرب تهران

#اولین تشخیص رنگ خودرو در ایران

#بنیانکذار تشخیص رنگ خودرو در ایران

#تشخیص رنگ خودرو در میدان تیموری

#کارشناسی خودرو دانشگاه شریف

 


این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

گفتگوها

دیدگاهتان را بنویسید