هزینه کارشناسی خودرو در سال ۱۴۰۳

هزینه کارشناسی خودرو در سال ۱۴۰۳

هزینه کارشناسی خودرو در سال ۱۴۰۳

هزینه کارشناسی خودروهای ایرانی در مجموعه کارشناسی رنگ عبادی درسال ۱۴۰۳ بین ۷۰۰.۰۰۰ تا ۹۰۰.۰۰۰ تومان می باشد. و هزینه کارشناسی خودروی خارجی بین ۱۰۰۰.۰۰۰ تا ۱۵.۰۰.۰۰۰ تومان میباشد. که هزینه کارشناسی بستگی به نوع خدمات میباشد. علاوه بر کارشناسی بدنه کارشناسی فنی خودرو نیزدارای هزینه جدا میباشد. که هزینه که در قسمت فوقانی تنها هزینه رنگ و بدنه خودرو میباشد. هزینه کارشناسی فنی انواع خودروهای ایرانی درسال ۱۴۰۳ بین۴۵۰۰۰ تا ۵۵۰۰۰۰ و هزینه کارشناسی فنی انواع خودروهای خارجی بین ۸۰۰۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰۰ میباشد. در مجموعه کارشناسی رنگ و فنی عبادی علاوه برضمانت نامه رنگ و بدنه ضمانت نامه جهت کارشناسی فنی خودرو نیز به صورت کتبا با مهر برجسته دادگستری و هولگرام طلایی اراعه میشود.

کارشناسی رنگ خودرو چه کمکی خواهد کرد؟

کارشناسی رنگ خودرو یکی از جنبه‌های حیاتی در فرایند انتخاب و نگهداری خودرو است. که بسیاری از افراد ممکن است آن را نادیده بگیرند. اما در واقع، این موضوع از اهمیت بسیاری برخوردار است. رنگ خودرو علاوه بر جذابیت ظاهری، ابزاری مهم برای حفاظت از خودرو در برابر عوامل مختلف محیطی است. انتخاب رنگ مناسب به معنای انتخاب یک پوشش محافظ برای خودرو است که از آسیب‌های ناشی از اشعه‌های UV، خراش‌ها، و حتی تغییرات آب و هوایی محافظت می‌کند. همچنین، رنگ خودرو تأثیر مستقیمی بر ارزش خودرو دارد. رنگ مناسب و به‌روز می‌تواند ارزش خودرو را افزایش دهد. علاوه بر این، انتخاب رنگی که با سلیقه شخصیت شما همخوانی دارد، می‌تواند رضایت شما از ماشین خود را افزایش دهد و تجربه رانندگی را بهبود بخشد. به طور کلی، کارشناسی رنگ خودرو یک اقدام مهم است که بر زیبایی، محافظت، ارزش، و رضایت صاحب خودرو تأثیر می‌گذارد.

کارشناس خودرو حرفه ای چه کارشناسی است؟

قدمت در این صنف پر مسعولیت حرف اول را میزند. بنیانگذار کارشناسی خودرو درتهران و مدیریت اصلی ۳ شعبه فعال در تهران را جناب مهندس صمد عبادی که یکی از پر آوازه ترین و باتجربه ترین کارشناس خودرو نه تنها در کشور بلکه درجهان عهده دار میباشد. اگر در اطراف خود اشنایی دارید که در سال چند خرید خودرو انجام داده است بی شک آوازه مهندس و استاد صمد عبادی را شنیده است و میتوانید برای شمایی که مطلع از این صنف پردست و شلوغ اصناف هست پرس جو کنید تا بلکه اشناییت با باکیفیت ترین و مجهز ترین مراکز کارشناسی خودرو درتهران نیز شناسایی کنید، شما نیز میتوانید تمامی مجوز های موجود در کشور برای کارشناسی خودرو را در وب سایت کارشناسی رنگ عبادی با گزینه مجوز های رسمی و پروانه کسب را بازدید کنید.

دراین بازه تنها مجوزی که باسخت ترین و دشوارترین مشکلات اخذ میشود. تنها پروانه کسب یک مجموعه میباشد. اما امروزه اینستاگرام دنیایی از اطلاعات است افرادی هستن با دریافت هزینه ناچیز مجوزهای جعلی از شرکت های نسبتا خارجی را صدور میکنند. و کارشناسانی که نسبتا به ظاهر کارشناس هستند. این شناسنامه ها و مجوز های بدون اعتبار را بجای مجوز رسمی خدمت درخواست کنندگان ارائه مینمایند. حدالمکان سعی بر این داشته باشید. که برای کارشناسی خودرو خود به مراکز معتبر و اتاق نور مراجعه نمایند. زیراکیفیت و تجهیزات همچو جک قیچی جهت بازدید شاسی و زیر بندی خودرو درمراکز کیفیت کارشناسی را بالا میبرد.

هرگاه جهت کارشناسی مراجعه به مراکز کردید اول درخواست ارائه مجوز پروانه کسب از اتاق اصناف کشور و مدرک فنی حرفه ای از دانشگاه شریف را بکنید. حتما کارشناس خود را به چالش بکشید. شاید برای شما سوال پیش اید چگونه هر چیزی در بدنه خودرو میبیند حتی قلم گیری ها و سوالاتی همچون خودرو کجاش لیسه داشت و یا آبرنگ کارخانه ای کجاش داشت این سوالات یک کارشناس حرفه ای را با ری اکشن مطمعن طرف هستید. اما یک کارشناس بی تجربه شما را گمراه میکند که مثلا کجاش لیسه دارد. و شما از ری اکشن کارشناس خود میتوانید تشخیص بر حرفه ای بودن یا ناشی بودن اون مطلع شوید. مشخصات فنی، بدنه، رنگ، ایربگ، اصالت آپشن ها و آپشن‌ های خودرو کنترل شده و چند رب هم تست رانندگی یا همان تست درایوانجام می‌شود.

به‌ این ترتیب چک لیست کارشناسی خودرو کامل شده و قیمت‌گذاری بر اساس جزییات مزیت و معایب خودرو ارزش و قیمت گذاری میشود. بیشترین و مهم‌ترین عوامل تعیین کننده قیمت کارشناسی کامل یک خودرو را می‌توان به عوامل زیر اشاره کرد:

 

قیمت کارشناسی خودرو

نوع و مدل سال و روز تولید خودرو مثال برج ۱۲سال ۱۴۰۲ یا برج ۱سال ۱۴۰۲

اولین موضوعی که در تعیین قیمت کارشناسی خودرو باید در نظر بگیرید. نوع و سال تولید ماشین است. معمولا کارشناسی خودروهای خارجی در مقایسه با ماشین‌های داخلی بیشتر است. همچنین معمولا هر چه مدل خودرو پایین‌تر باشد. هزینه کارشناسی به همان نسبت افزایش میابد. چرا که نیاز به بررسی  و دقت بیشتر و دقیق‌ تر دارد. تا خریدار از نظرات و مشکلاتی مانند تصادفی بودن خودرو، رنگ داشتن بدنه خودرو و لیسه داشتن و صافکاری داشتن خودرو مد نظر خوداطلاع داشته باشد.

تعداد آپشن‌ و اصالت اپشن بطور مثال سانتافه 64 آپشن های فابریک کارخانه دارد، یا آپشن ها دستی نصب شده است؟

یکی از بخش‌های مهم در کارشناسی  رنگ و بدنه و فنی یک خودرو، تست آپشن‌های فابریک برخی از آپشن‌ها معمولا هزینه بالایی روی قیمت تمام شده ماشین دارند. بطور مثال تعداد رادارها، گرمکن، و سردکن،صندلی ها،و کیوم درب ها، سیستم صوتی،،وساب، و سنسور تصادف، اتوپارک، دوربین ثبت وقایع، اینها بخشی جزعی از اپشن یک خودرو میباشد که. به‌همین دلیل باید از سلامت آپشن‌ ها اطمینان کامل حاصل کنید. تا هزینه اضافی بابت آن‌ها نپردازید. بر این اساس هرچه تعداد آپشن‌های یک خودرو بیشتر باشد. قیمت کارشناسی خودرو به همان نسبت افزایش پیدا می‌کند. و وقت کارشناسی بیشتری میبرد. مثال کارشناسی فنی یک خودرو هیبریدی با یک خودرو تنفس طبیعی تفاوت زیادی دارد.

مهارت و تخصص کارشناس و مسافت کارشناسی

ممکن است در محله‌های شمالی و جنوبی شهر، هزینه کارشناسی خودرو از شما بیشتر دریافت شود. همچنین گاهی متخصصان کارشناسی رنگ وفنی خودرو به دلیل مهارت و تبحرشان در کار مبلغ بیشتری را برای هزینه کارشناسی خودرو اعلام میکنند.که هزینه بالا کارشناسی نسبت به مهارت کارشناس و تایید و بازدید خودرو بستگی دارد،

هزینه کارشناسی خودرو مانند بیمه یک خودرو میماند هزینه کارشناسی را درصورت تاییدسلامت خودرو توسط کارشناسان به دید ضرر نبینید

شما عزیزان می‌توانید درخواست کارشناسی خودرو در محل را در سایت کارشناسی رنگ در فهرست نوبت دهی انلاین و یا تلفنی ثبت کنید. پس از آن چند پیشنهاد قیمت کارشناسی خودرو از سوی متخصصین مجموعه عبادی این حوزه برای شما ارسال می‌شود. به این ترتیب می‌توانید با بررسی رزومه افراد  و مدارک و تایید از سو مجموعه عبادی و همچنین نظرات سایر مشتریان قبلی مجموعه  بهترین کارشناس ماشین را برای خرید خودرو دست دوم انتخاب کنید.

کارشناس خودرو به طور متوسط با چه هزینه‌ای درتوضیحات بالا انجام میشود

میانگین بین۵۰۰۰۰تا۱۰۰۰۰۰خودروایرانی هزینه بدنه

و میانگین بین۱۰۰۰۰تا۱۵۰۰۰۰خودروهای وارداتی خارجی

 

 


این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

گفتگوها

دیدگاهتان را بنویسید