بهترین کارشناسی رنگ خودرو در غرب تهران

بهترین کارشناسی رنگ خودرو در غرب تهران

 

بهترین کارشناسی رنگ خودرو در غرب تهران

مهم ترین خدمات مجموعه عبادی در تهران

  • کارشناسی خودرهای لوکس و خودروهای سوپرلاکچری
  • ارائه خدمات تشخیص رنگ و کارشناسی فنی در شرق، غرب، شمال و جنوب تهران
  • اعزام کارشناس ماشین به محل

مجموعه عبادی افرادی را آموزش و تعلیم داده است. تا برای رفاه حال مشتریان قدیمی مجموعه کارشناسی رنگ و فنی خودرو را به صورت سیار و در محل انجام دهند. اما برای این امر حتما باید کد مشتری داشته باشید. چرا که افراد تایید شده مجموعه عبادی صرفا جهت حال رفاه مشتریانی است. که کد مشتری دارند و مشتری همیشه این مجموعه بوده اند.

بهترین کارشناسی رنگ خودرو در غرب تهران

خدمات کارشناسی خودرو عبادی

کارشناسی رنگ و بدنه: تشخیص رنگ شدگی خودرو، لیسه گیری، تشخیص قسمت های صافکاری و آبرنگ روی بدنه اتومبیل، تشخیص قطعات تعویضی و فابریک
کارشناسی فنی: بررسی سلامت موتور، گیربکس، دیفرانسیل، جلوبندی، ترمزها، آپشن ها و …
کارشناسی اصالت: بررسی اسناد و مدارک خودرو، مطابقت شماره شاسی و موتور، تشخیص خودروهای سرقتی و اوراق شده
تعیین قیمت کارشناسی خودرو: تخمین قیمت واقعی خودروی دست دوم با توجه به شرایط ظاهری و فنیدر مجموعه کارشناسی رنگ و فنی خودرو عبادی غرب تهران کارشناسی خودروهای لوکس و خارجی و وارداتی و لاکچری نیز ارائه می شود. اگر قصد خرید و فروش یک اتومبیل لاکچری را داشته باشید. احتمالا بیشتر از بقیه به اهمیت این خدمت پی خواهید برد. قیمت بالای این خودروها باعث می شود با کوچکترین اشتباه، ضرر و زیان هنگفتی را متحمل شوید. تجربه بالای کارشناسان، استفاده از جدیدترین روش ها و تجهیزات مبتنی بر هوش مصنوعی و اتاق نور مجهز تشخیص رنگ در مرکز کارشناسی خودروهای لوکس عبادی باعث شده یکی از بهترین مراکز برای این مورد باشد.

کارشناسی ماشین در محل (تشخیص رنگ سیار)یکی از نیاز های روز جامعه

ایران در حوزه های مختلف، نیاز به انجام خدمات سیار و در محل می باشد. کارشناسی خودرو در محل از مهمترین خدمات مرکز کارشناسی ماشین عبادی در تهران می باشد. این مجموعه با اعزام مجرب ترین و حرفه ای ترین کارشناسان رنگ و فنی اتومبیل به محل مورد نظر مشتری، تمامی خدماتی که هنگام معامله خودرو نیاز است را ارائه می دهد.

مزایای انتخاب مجموعه کارشناسی خودرو عبادی

  • تجربه و تخصص: کارشناسان مجرب و متخصص این مجموعه با تسلط کامل بر دانش فنی خودرو، به طور دقیق وضعیت ظاهری و فنی خودرو را بررسی می کنند.
  • به روز بودن مجموعه: یکی از مهم ترین سیاست های مرکز کارشناسی ماشین عبادی این است. که دائما چه از نظر فنی و چه تجهیزات در حال به روز شدن است. با بررسی نیاز بازار و پیشرفت های تکنولوژی و البته بهبود روش کار، این مرکز اقدام به آموزش پیوسته کارشناسان خود و البته واردات و خرید دستگاه های نوین بازارهای جهانی برای مجموعه خود نموده است.
  • استفاده از تجهیزات پیشرفته: مرکز تشخیص رنگ عبادی از مدرن ترین تجهیزات و ابزارآلات برای کارشناسی خودرو استفاده می کند که دقت و صحت کار را به طور چشمگیری افزایش می دهد.
  • بی طرفی و صداقت: کارشناسان این مجموعه با حفظ کامل بی طرفی و صداقت، گزارش کاملی از وضعیت خودرو به مشتری ارائه می دهند. چه فروشنده باشید و چه خریدار تفاوتی ندارد؛ بهترین خدمات را دریافت خواهید نمود.
  • هزینه و تعرفه خدمات ارزان: تعرفه خدمات کارشناسی در این مجموعه کاملاً منصفانه و مطابق با نرخ های اتحادیه کارشناسی خودرو است.
  • دسترسی آسان: شعبات متعدد مجموعه کارشناسی رنگ عبادی در نقاط مختلف شهر تهران، دسترسی به خدمات این مجموعه را برای مشتریان در سرتاسر پایتخت آسان کرده است.
    هر جای تهران که باشید به راحتی و با یک تماس می توانید فورا خودروی خود را کارشناسی نمایید.

مراکز و شعبات مجموعه کارشناسی رنگ و فنی عبادی در تهران

در شهری همچون تهران، به دلیل وسعت زیاد، حجم ترافیک و البته کمبود وقت که همه ما گرفتار آن شده ایم، دسترسی به خدمات در زمان کم بسیار مهم است. از این رو مجموعه کارشناسی ماشین عبادی اقدام به ایجاد شعبات متعدد در سرتاسر تهران نموده است. برخی از این شعبات و مراکز خدمات تشخیص رنگ و فنی عبادی عبارتند از:
شعبه غرب تهران مجموعه صمد عبادی در محله صادقیه واقع شده است. این مرکز برای افرادی که در محلات ستارخان، صادقیه، باغ فیض، جنت آباد، شهران، مرزداران نیاز به خدمات تشخیص رنگ و کارشناسی خودرو دارند مناسب است. همچنین این مجموعه خدمات کارشناسی خودرو در محل را ارائه می دهد.
مرکز کارشناسی شرق تهران عبادی در محله نیرو هوایی و پیروزی تهران واقع شده است. تمامی خدمات کارشناسی رنگ و تشخیص فنی اتومبیل توسط این مرکز به ساکنین محلات تهرانپارس، تهران نو، افسریه، نظام آباد، نارمک، فرجام و سایر محله های شرقی پایتخت در این شعبه ارائه می گردد.

ارتباط و تماس با مرکز کارشناسی خودروی عبادی تهران:

۰۹۱۲۵۵۶۶۸۳۷
۰۹۱۲۸۴۶۸۵۷۰
۰۹۱۵۵۵۹۵۲۰۷


این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

گفتگوها

دیدگاهتان را بنویسید